>

har precis duschat

Ska slänga på mig kläder osv osv, sen ska jag äta med Patrik & tim (om jag hinner) innan dom ska iväg till kärleksudden. Inge festande för mig idag, behöver vila lite, haha!
Så för mig blir de att kolla på soare' med min fru, sen ska jag bara vänta på Patrik som ska dj:a klart sen ska vi crascha här hemma hos mig... Hah, jag längtar tills jag får gå och lägga mig igen. ooopsie nu har jag brottom. Hörs sen !

& idag är första gången jag plattar mitt hår på två veckor!!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

never crash'd :D en annan gång sanniiibananiii!

2010-12-18 @ 17:08:49
Postat av: sanna

yää boy, jag craschade på ett annat stäälle jag!! : D

2010-12-18 @ 23:59:15
URL: http://sanibanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: