>

jag vill oxå göra som amanda

1. Är du singel nu? ohja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - beror på hur man trivs

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - om det är med rätt så.

4. När hade du sex senast? Hemligt

5. Har du kört oskyddat sex? Opsie

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nja, nej.

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? har jag säkert, men inget jag har minne av.

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? kanske nångång.

10. Haft sex på fyllan? he he ja.

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Faktiskt inte.

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - ja.

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? nej : )

14. Somnat gråtande pga kärleken? ja.

15. Varit på en blind date? hm.

16. Varit otrogen? - hehe ja, om jag ska vara ärlig.

17. Ångrade du dig? nja, inte direkt så att jag inte va medveten om vad jag gjorde så :)

18. Har du lätt att bli kär? nej.

19. Har du någonsin varit kär? ja.

20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? jäpp.

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja

2. Är du ofta med dina vänner? hiih ja.

3. Vad brukar ni hitta på? massor

4. Bästa minnet med nån vän? åh, finns jätte mycket ju.

5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? emiliea,linda & patrik.

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja.

7. Har du hatat din bästa vän? Hah nej

8. Litar du på din bästa vän? jaaaaa

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Yep

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jo faktiskt

12. Vart bor din bästa vän? typ, fem minuter ifrån mig.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? haha, ja.

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Inte nått som jag kommer på nu iaf.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Har kanske hänt..

16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej ?

17. Vilken kompis var du senast med? èmiliea & jakob

18. Ställer du upp för dina vänner ofta? När dom behöver.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? emiliea.

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? sandra å sarah.

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? oupsieeeeee

2. Sov med dig i samma säng? hos jakob, med emiliea !

3. Du delade ett riktigt skratt med? jannina

4. Du gick på bio med? uhm, linda, daniel & christoffer

5. Du höll i handen? åh, kommer ej ihåg.

6. Du gick på stan med? Patrik.

7. Du delade en pizza med? Jag och emiliea snodde jakobs pizza .

8. Du ringde? typ patrik ?

9. Skickade ett sms till dig? emiliea

10. Du kramade? typ emiliea
11. Gjorde dig lite besviken? vinteeeeern

12. Gjorde dig mycket besviken? öhm.

13. Du skrev med på msn? Filisarius

14. Du snackade skit om? som att jag la de på minnet ?

15. Du åkte bil med? jakob

16. Gav dig en komplimang? nån snubbe på msn.

17. Du kollade på film med? emiliea&jakob

18. Du åt med på resturang? patrik,jakob,emil & freddan

19. Betalade något åt dig? nepp, förutom att patrik köpte 15 cheesburgare. hahaha

20. Grät inför dig? säger jag inte.

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: pumbah

"Sandra och Sarah" thihih :))))

2010-12-18 @ 12:58:37
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: