>

kvällsunderhållning.


1. Tre namn jag lyssnar till:
Sanna, mina "närmaste" kallar mig sani.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: massa ? HIH
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är seg på att komma till skolan på morgonen.
4. Detta är jag rädd för: ensamhet.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Helg,pengar & emajlo.
7. Detta tycker jag om att göra: massa saker juh.

8. Detta vill jag göra just nu: baka pepparkakor ! (mitt i natten?)

9. Bästa känslan: nykär ? HIH

10. Värsta känslan: känna sig sviken.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: omtänksam & rolig.
12. Är jag kär just nu? inte helt.

13. Jag vill gifta mig: tror inte de, isf utomlands i hemlighet! HA HA HAAAA

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: ååh, det finns massor.
15. Min käraste ägodel: min fula mobil.

16. Något jag vill ha i present: skoooor ! har fått nått sko-beroende...

17. Detta har jag på mig just nu: trosor & en t-shirt !

18. Favoritkläder: leggings ♥

19. Favoritdjur: king, även fast han är dum i skallen.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: ROCK ! nejmne, heheh vet inte.
21. Favoritlåt just nu: petter - längesen.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: tycker inget är speciellt roligt eller tråkigt.
23. Stjärntecken: kräftis

24. En bok jag älskar: ingen. haha.

25. En film jag älskar: finns många.

26. Tv-program jag gillar: top model

27. Favoritdoft: hihiiiii

28. Detta äter jag gärna; typ allt ?

29. Dricker helst: vatten

30. Favoritgodis: choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, miami eller hawaii typ.

 

32. Min längd:168 tror jag ?

33. Jag tror på: ödet, haha.

34. Jag spelar: facebook !
35. Person jag beundrar: tyra

39. Det här tänder mig: channing tatum, mjau.

40. Det här gör mig avtänd: fettigt hår, finnar och dallrande fett. euw.

41. Favoritfärg: alla typ

42. Favoritcitat: "never give up on someting you can't go a day without thinking about"
43. En hemlighet jag vet:  om jag säger den är de ingen hemlighet, HEHE.

 

45. Senast köpta skiva: tror faktsikt jag aldrig har köpt en skiva ?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: rumpa, tuttar ? WAHA

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hmm, vet inte, mina armar kanske !

48. Udda förmåga/egenskap: haha ja, men den är hemlig !

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: cool

50. Vad lyssnar du på just nu?: tvn, hihi

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: vart med mina homies, åkt bil och tjockat oss på donken. ( två gympass imorgon) dock åt jag bara en cheesburgare....
52. Var är dina föräldrar födda?: Sverige hoppas jag, men pappa föddes i toan, HAHA !

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: jag ? hahahha
54. Vilken är din favoritrestaurang? alla, mhm.

55. När badade du i en pool senast? räknas jacuzzi ? ih

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: när man har blitt tvingad, ja.

57. Hur många barn vill du ha?: inga, hihi.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? vet inte faktiskt.

60. Vad har du för TV-kanaler?: massor.
61. Har du åkt moped någon gång?: ja.

62. Har du busringt någon gång?: haha, nej aldrig...

63. Har du fått felparkeringsböter?: ohja.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: nej, aldrig.
65: Hur många är ni i din klass: ett gäng muppar.

66. Har du en egen trädgård? ney.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: vet ej.

68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej, vadårå ?

69. Badkar eller duschkabin? båda

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: vet inte, men den sämsta åste va the rise of the footsoilder eller vafan den hette ? haha.
71. Vad har du för hårfärg? blondt

72. Chips eller popcorn?: POPCORN <3

73. Vilken färg på läppstift använder du?: rosaaaa

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: haha va tusan ?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: emiliea,jesper matte & fredrik.
78. Favoritchoklad?: marabou

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: i sommras.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: hehe aaaaaah

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?: coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej !
87. Vad var det senaste du handlade?: en cheesburgare !

88. Har du kräkts offentligt? haha ja.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: mångmiljadär såklart ?

 

92. Kan man vara vän med sitt ex?: hm, kan man säkert .
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mamma tror jag,

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: jag vet inte.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: inget

96. Vad har du i din väska?: smink,borste, extra kläder om man får för sig att byta, kort och extra peircingar efter so jag är proffs på att svälja dom !
98. Vad är du tacksam för idag?: öhm, vet inte.

99. Var hittade du den här listan?: albas blogg. hihi

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som är coola.
 

1. har du kille? Neje

2. om ja vad heter han? -

3. om nej, är du på G med någon? -

4. vem smsade du senast med? Patrik

5. vem är den 5 kontakten på din mobil? - apei
6. hur ofta äter du kebab pizza? aldrig

7. brukar du sola solarium? syns de ?

8. vem är din bästa vän? Emiliea.
9. har du syskon? japp.

10. vad heter han/hon/dem?  janno,emilia & Nathalie
11. vilket nagellack har du just nu? - inget
12. vad står det på det 6 smset du har fått? dissare : ( </3
13. och vad svarade du på det? - jag duschade, hihi.

14. vem skrev du senast jag älskar dig till? oj, vet inte.

15. vem är dina närmaste kompisar? Emiliea, linda & patrik.

16. vem bråkade du senast med? Fredrik ? dock inte seriöst.

17. vilken skola går du på? roden, weeei...

18. har du haft en tidigare blogg? japp.

19. om ja, vad hette den? sejjb.blogg.se
20. när var den lyckligaste dagen i ditt liv som du kan minnas?: 10 mars.

21. när var den olyckligaste dagen i ditt liv som du kan minnas? kommer inte på nått speciellt just nu.

22. hur ser ditt rum ut? ostädat för det mesta..
23. vad har du för mobil?  grön snuskig som ser ut som en skalbagge.
24. vilka är med på den 7 bilden på din mobil? jag & ett solarium, HOH.
25. hur många läsare har du? runt 70-80.
26. hur ofta bloggar du?  när jag känner för de.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: