>

Kul att man hinner vakna innan de är mörkt ute igen...

Vart ingen skolan för min del idag, min mage tillät tydligen inte de.

Idag har jag ingen lust att göra någonting alls typ ? Blir till att va hemma och kolla på film kanske ?
Filmkväll med emiliea (?) ännu bättre ! Vi får se !

Igår
hittade jag min gamla mobil som jag hade för typ 1.6 år sen, när jag precis hade börjat i ettan. Guuud va kul de va att läsa igenom alla gamla sms som fanns kvar på den!
Mina och Emilieas cpskade mongo planer (som faktiskt alltid funkade)
Linda som alltid skällde på mig för att jag alltid råkade försvinna från lektionerna.
Patriks mobil som va handikappad så han va tvungen att skicka en punkt emellan varje ord, Och mina och Puttis alla tjaffs, HAHA ! 

Nu ska jag fortsätta att ligga och va lat i min säng, eller kanske gå och hjälpa mamma med att göra pannkaka ? Hmm


Fan va cool jag kan vara alltså.

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: P

punkt mobilen, rip :(

2010-11-12 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: