>

Hemma hos SELOH.

Visste ni att jag och Emilliea håller på att lära oss turkiska?
Vi ska gå på turkiska kurser och så när vi får tid.
De är ett rätt fint språk när dom pratar långsamt, annars låter de mest alltid som att dom skäller på varandra ? haha.
Jag och Emiliea är slut efter skolan, vi kom hem, tog lite kort.
Sen somnade jag som vanligt i hennes säng.
henns bror som aaaaaaaaaalltid märker när jag somnar ska alltid göra nått ondt emot mig.
Idag fick jag grädde över ryggen...tack! Just nu väntar vi på mat, sen blir de väll nått uppdrag som väntar oss.


Början av förra sommaren
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: s

Adda min msn då? ;)

2011-08-23 @ 01:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: