>

vänt på dygnet ?

-Jo tack.
När jag och Emiliea va i alanya gick vi typ aldrig och la oss före åtta på morgonen, och knappt när jag kom hem häller, så kan inte sova nu innan skolan, as soft! 
Själv släpade jag mig upp till skolan idag, fett värt. eller ? Fick sluta efter en minut?
haha, vad är meningen med det? Helt seriöst.
Menmen, efter skolan gjorde jag och emiliea ett uppdrag. Hoppas de gick bra. De får vi veta på fredag.
Annars så har jag inte gjort så mycket, förutom att sova i soffan och träffa emiliea en snabbis. vi åt glass, som vanligt. Nu ska jag kolla film med mami och förska somna så jag kommer upp till skolan imorgon. Tips promenad och prova bygg kläder. soft.
Godnatt !
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: