>

aj - viperoom

Just nu ligger jag i sängen och straffas för hur sjukt kul jag hade igår. Jag har så ont i fötterna att jag vill skära av dom.
Jag gick i sthlm i strumpoor igår, eftersom mina 13 cm höga skor var för sköna efter 5 timmars dansade.
Jag hade iallafall sviiinigt kul igår, krogen vi var på var rätt najs! Jag och pella fick gratis kort dit, så vi får komma in gratis,gå före i kön nästa gång, och ta med en tjejkompis ! wiho. jag undrar hur resten av folket mår, haha. Speciellt Rikard som har hittat sitt nya sov ställe, mcDonald's.

Nu ska jag snart gå upp och fixa till mig och förbereda mig på en kväll med min bästa vän !


gammal bild.
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: amandamathilda

bilden var ju dock super fin sanna :o

2011-02-05 @ 16:29:21
URL: http://amandamathildas.blogg.se/
Postat av: amandamathilda

haha så är det jämt :)

2011-02-05 @ 19:02:08
URL: http://amandamathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: