>

eftersom jag är så dålig på att blogga...

så tänkte jag också göra en sånhär lista:



Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 2 - Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag Dag 05 – En fobi 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 - Min tro
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Presentation av mig själv : 


Jag går 1:a året i Rodensyrkesgymnasium, när jag egentligen borde gå andra eftersom jag är 93:a..
Varför går jag första ? Jo, för jag spenderade ett tootalt värdelöst år i estetiska linjen? Vad tänkte jag med?
- jag vet inte som vanligt.
Men nu är jag iallafall rätt så nöjd med mitt val, och jag går i samma klass som min bästavän. Kan nästan inte bli bättre, vi ska bli målare och senare starta ett eget företag och bli miljonärer.
Av dom som inte känner mig betraktas jag nog som en "bitchigfjortis", men dom som har lärt känna mig ändrar snabbt uppfattning och tycker jag är väldigt snäll! " En fjortis utan fjortisbeteende" har jag fått höra. hehe tack.
Men jag kan faktiskt vara väääldigt taskig också, men de behöver vi inte låtsas om, och det är bara om presonen ifråga förtjänar det... feeel the pain.
Men iaf på fritiden ( som jag har väldigt gott om) spenderar jag oftast med emiliea, tränar eller något annat trevligt. Sitter nästan aldrig bara hemma eftersom jag är väldigt översocial och får panik av att ha tråkigt.
Min familj tänker jag inte presentera, för det tycker jag är för privat & dom vill jag hellst ha för mig själv. hihi.
Hatar att skriva om mig själv osssv, så om ni undrar något, så släng in en kommentar !





Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: