>

Har ont i hela kroppen, då menar jag verkligen HELA KROPPEN !

Usch. Det är verkligen skit jobbigt. Har ingen röst, har träningsvärk i benen,armarna och magen, sen ont i "skinnet" när jag rör mig. Det känns som mina skulderblad (?) håller på att ramla av, men värst är tuttarna, dom gör så jäkla ont så jag vet inte va jag ska göra ? Så när fredrik kom och skulle hämta mig var jag tvungen att gå ut utan bh, vilket kändes väldigt naket? Menmen, vad ska man göra när de gör för ont att ha på sig bh:n ? Jag som tänkte peirca mig i veckan, det får noog vänta om de ska fortsätta göra så hära ont? Återstår att se imorgon !
Imorgon ska jag träna med Emiliea också, hoppas jag överlever....

Nu har jag iallafall fixat pengar till resan till Alanya i sommar, nu ska jag bara prata med Pella & Emiliea, sen ska vi till resebyrån och fixa till resten!


Bild från förra året i Alanya, fast detta året med roligare umgänge. EHE
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: