>

sjuuuuuuk

Har fått någon halsinfektion, mmh ! Undra hur, hehehehe.
Nu har jag iallafall ätit en nyttig frukost, ska även få ett gym kort uppe på actic, så nu du David !
Jag och Emiliea ska även börja på yoga varje torsdag, hur grymt som hellst ju!
Snacka om att vi kommer bli vältränade och viga! Jag har redan gått ner i vikt också, wiho!
Tips: dansa i höga klckskor, nonstopp !
Biverkningar: Vaderna dör, och du ser ut som ett handikappat mongo som försöker ta dig fram dagen efter. 

Såhär snygg blir man efter några dagar med brun utan sol ! sexigt !!!!   

Fläckiiiigt...


Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: David Winlund

haha, ni måste få mig o börja igen så vi kan träffas på gymmet ;)

2011-02-09 @ 10:19:32
URL: http://davvewinlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: