>

50 sanningar om dig


1. Jag  har lätt för att komma ihåg nummer, men typ inget annat.

2. Jag är inte lika sur och grinig som förut !

3. Jag längtar till lovet, då kommer min thäni ♥

4. Jag älskar emiliea, hon är bäst.

5. I helgen har vi hemliga planer.

6. Jag har lärt mig att aldrig tro på vad nån säger, hur mycket man än litar på personen

7. jag är godissugen.

8. Imorgon har jag träning.

9. jag äcklas lätt av personer.

10. jag vill flytta ifrån norrtälje.

11. Jag kan inte sova när garderobsdörren är öppen.

12. jag lyckas alltid ha sönder mina mobiler.

13. Jag har ont i ögonen.

14. inatt sov jag ingenting.

15. filip gör mig glad på msn !

16. jag är hungrig.

17. Jag och emiliea somna i hennes säng idag.

18. Jag hatar förändringar.

19. Det är mysigt att åka bil på natten.

20. Jag hatar falska personer.

21. jag vill ha sommar.

22. jag vill sola.

23. Jag vill gå ner mer i vikt.

24. det tar tid innan jag lär känna och tycka om folk, sen när jag väl gör de släpper jag dom inte. hihi

25. jag har skadeglädje.

26. jag har bara en vän jag verkligen tycker om och skulle göra allt för, emiliea.

27. jag har bott i sundsvall,göteborg och varberg.

28. Jag måste städa mitt rum.

29. imorgon får jag skjuts till skolan !

30. Jag saknar linda.

31. förut lyssnade för mycket på vad andra tyckte och gjorde som dom sa och gjorde en hel del misstag.

32. Jag älskar att ha människor omkring mig.

33. Jag hatar mc'donalds, ändå så äter jag där, ibland.

34. Jag ska tatuera mig.

35. Jag mår illa.

36. Jag tappar alltid bort saker.

37. Jag läntar tills jag blir 18.

38. jag vet inte vad jag vill bli.

39. Jag har beslutsångest. 

40. Jag vill ha en ny mobil, med knappar !

41. Jag vill ha en egen lägenhet.

42. Jag vill ha en slav.

43. Jag kan inte klia vem som helst på ryggen.

44. Jag hatar när äckliga personer rör mig.

45. Jag är bra på att vara falsk, om jag vill.

46. Jag hatar dryga människor.

47. jag är social av mig.

48 älskar att göra nya saker .

49. Jag skulle vilja kunna ändra saker !

50. nu ska jag sova.

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: emiliea

gullis !!!!!!!!! <3

2010-11-11 @ 08:51:43
URL: http://emiliuua.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vad är det för sorts slav Du vill ha ? Jag skulle gärna bli Din slav. Jo, jag förstår att det i så fall är Du som bestämmer precis allt och att jag måste be Dig om lov när jag vill göra saker. Jag är en lydig och lojal person. Mejla mig, och berätta lite vad Du är ute efter för slav, vet jag.

2011-08-24 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: