>

Hej, jag har datakunskap

Jag har datakunskap, men har redan g, och min lärare tänker inte höja mitt betyg, så jag tänker inte slava !
Just därför tänker jag underhålla mig själv med en otroligt underhållande lista :


HAR DU:

Ett förhållande? nej ! : >
En bästa vän? japp, emajlo
Haft ett seriöst förhållande? japp.
Dejtat en av dina bästa kompisar? jäpp
Blivit kär vid första ögonkastet? hihi ja.
Fått ditt hjärta krossat? kan jag inte påstå.
Haft ett one night stand? nej.
Skrikit åt en lärarea ? hihi japp.
Kysst någon och sedan ångrat dig? - haha japp.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är? nej
Snusat? höhö nej.


DAGENS:
Klädsel:
-leggings och Tjocktröja
Låt? -DJKESKI
Vill ha?
Sjuka? -
klas.........
Drog? - emiliea :*
Saknad? -
min plutt
Köp? - inget!
Attityd? - gladgladglad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - Fan va cool jag är !


FÖRSTA:
Bästa kompis? -
ellen
Bil? - värsta ferrarin
Husdjur? krokodil
Semester? - turkiet
Köpta skiva? - måste nog vart dileva, eftersom jag va galen i han när jag var liten... pinsamt med sant !
Piercing? öronen, annars naveln

SISTA:
Personen som smsade dig?
- jonathan
Vad stog det? - Låter bra (a) mkt matte du ska ha hjälp med då eller ? ;)
Gillar du han/hon? - hihi ja.
Personen som du kramade? emiliea
Peronen som ringde dig? Jonathan
Personen som du ringde? Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till? - emaljo ♥
Alkoholdrycken? sanna&emilieas special drinkar !
Bilfärd? - i helgen ut till jesper
Filmen du såg? - Säg att du älskar mig, gick på tv igår. höhö
Gången du grät? Med emiliea, skratta så jag grät ... haha

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm?
- aldrig i hela mitt liv! så kubel, försök inte ...
Våga hoppa bungyjump? nej !!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar? jäpp !
Kalla dig själv lycklig? överlycklig :')
Hellre ta bilden än vara med på den? beror på !
Kunna gråta över en tjej? ja ?
Ljuga för någon? beror på vem & vad det handlar om.
Kunna springa 50mil? ahjo, om jag kunde. hihi

VAD:
Saknar du just nu? nya kläder & en keameraladdare !
Gör du just nu? Har datakunskap ser ni väll ?

Ska du göra imorgon? En hemligsak med emiliea.
Säger du till dig själv när allt känns svårt? gå och lägg dig!
Har du med dig in på bion? popcorn såklart ? ihih
Är det för färg på dina byxor? mörkblåa
Är det för väder hos dig just nu? iskallt
Skulle du göra om du vann på lotto? köpa egenlägenhet !

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet?
-nej : >
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 ♥
Något du saknar i ditt liv just nu? mer pengar ?!
Använder du huvtröjor? jadå.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? vill ha en tatuering, hihi
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta.


VAL:
Solnedgång eller soluppgång?
solnedgång.
Sommar eller vinter? Sommar !!
Vilken ålder har varit bäst hittills? - typ inte !
Sova på sida, mage eller rygg? mage
Kramar eller kyssar? båda samtidigt. hihi


Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: