>

jag har oxå tråkigt, så jag härmar emiliea

tråkigt

Vad heter du? Sanna
I mellannamn då? hemligt
Vart bor du? norrtälje
Trivs du där? jadå
Brukar du läsa horoskop? japp!!!
Har du körkort? nej..
Äger du några converseskor? japp
Favoritdjur? hund
Vad spenderar du dina pengar på? typ mat ?
Festar du? jarå
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? nejdå,hihi
Antal kuddar i sängen? 4
Kan du baka bullar? näpp
Mc donald's eller burger king? donken
Är du allergisk mot något? njae.
Äger du ett busskort? nej !
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön
Vad åt du till frukost? har ikke ätit än !
Hur ser du ut idag? som när jag klev upp ur sängen.. haaha
Har du haft sex idag? nej...
Nästa mål i ditt liv? hemligt hemligt hemligt !
Vad såg du senast på tv? top modell
Hur svarar du i mobilen? hallååå
Vem ringde du senast? jonathan
Vad sa den du ringde? - öhm, allt möjligt :D
Antal timmar sömn inatt? ingenaning
Sov du ensam? nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör


Senaste person som:


Sov i din säng:
Såg dig gråta: öhm, jannina när jag kollade på en sorlig film.. haha
Fick dig att gråta: filmen
Du delade en drink med: emiliea såklart
Du gick på bio med: Linda christoffer, & Daniel.
Du gick på stan med: emiliea
Skällde på dig: marre
Skickade ett e-mail till dig: facebook


Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? säger bara om jag menar de..
Bråkat med ditt husdjur? jotack, varje minut typ.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nja


Saker:

Tar du droger? nej
Dricker du? på helgerna
Vem är din bästa vän? emiliea & mami. hihi
Vad är du mest rädd för? ensamhet
Vilka kläder sover du i? - trosor
Vart vill du gifta dig? - jag och filip planerade i skogen igår så...
Vad hatar du verkligen? falskhet, och sånna som inte håler de dom säger.
Har du varit kär? ja, en gång.
Gillar du att ha folk omkring dig? ja.
Är du ett hälsofreak? haha närå


Mer saker:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? näh
Är du ensam nu? nej :)
Några piercings/tatueringar? aa
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? haha, typ den senast jag lyssnar på
Vill du gifta dig? typ inte : <
Vill du ha barn? jag och jonathan ska ha två killar.


Favorit:

Rum i huset? vardagsrummet
Typ av musik? allt typ
Månad? juli & auguti


Har du under de senaste 48 timmarna:

Gråtit? nej
Köpt någonting? nej
Varit sjuk? haha ja :(
Sagt "jag älskar dig"? nej
Velat säga till några att du älskar dem? nej.
Träffat nån ny person? 8 st... haha.
Saknat någon? jää
Kramat någon? jepp
Kysst någon? nähähä


Senaste:

Låt du hörde: if it means a lot t you- a day to remember
Film du såg: ps, i love u
Drink du köpte: öhm, vatten
Mat du åt: havregryns gröt igår. hihi
Gången du åt en 7-Eleven korv:


SenasteX2:


Senaste människa du slog: mami, jijiji
Senaste stora bussresesan? tll härnöööösand
Senaste långa telefonsamtal: måste vart jonathan
Senaste dusch: imorse
Senaste irritation: ett mongo
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Emil

Du gick på bio med: Linda christoffer, & Daniel.

Vad hände med grammatiken?

2010-10-27 @ 16:43:37
Postat av: j

vi ska ha en flicka också!!



Btw så ar du visst droger din pundare

2010-11-05 @ 13:51:23
Postat av: sanna

emil ; de kanske blev fel !

Jonathan : du ville ju inte ha en flicka ? Och va menar du med de ? de gör jag inte allste : (

2010-11-05 @ 19:05:12
URL: http://sanibanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: