>

FY FAN VA SKÖNT !


D
et gick alldelles toppen att träna ! Vi körde 20 minuters uppvärmning, roddbåt.
Sedan 50 minuters styrketräning, och efter det en timmes yoga & ett par varv i poolen! 
 Så jäklans sjukt skönt !
Jag känner verkligen hur mycket vigare jag kommer bli! (dock kommer jag nästan redan ner i splitt!)
Just nu sitter jag och äter varma hallon, och till Middag drack jag ett glas blåbärs-soppa med massa linfrön i. Nyttigt och bra! Kan inte påstå att jag är mätt, men jag kämpar för att inte gå att äta ! haha.
Men för er som inte har testat yoga. GÖR DE ! Jag rekomenderar det verkligen, tränar massor av muskler och din vighet ! Nu ska jag fortsätta äta mina hallon ! 

Så upp & rör på er tjockisar ! ; )








 

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: mia

nej men gud tack så mycket! :D

2011-02-11 @ 00:24:15
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahah jaaa men åååk med mig då!

2011-02-11 @ 07:27:36
URL: http://amandrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: