>

tjaaaaaaaat

hej bloggis, har precis kommit hem från skolan osv. Jag och emiliea va även i roden en stund för att träffa folket, vårat gäng! höhö.
Men iaf, det var ett tjatande om "dieten". Så jag ska bara prova tills kartongen är tom, sen börja äta nyttigt istället. Eftersom jag redan tränar så mycket så spelar det nog inte så stor roll ! Antar att mina bloggläsare är rätt smarta, så jag får lyssna på dom.
Nu ska jag iallafall träna, duscha och dricka en massa vatten eftersom att Emiliea har sagt de till mig... haha ! Vi hörs sen. puss


Smalare ben ? JA TACK !
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: emiliea

haha ja du måste ju lyda mig (a)

2011-01-21 @ 15:13:24
URL: http://emiliuua.blogg.se/
Postat av: Anonym

fda

2011-01-21 @ 15:40:44
Postat av: Amanda

Ja lyssna på mig(6) <3

2011-01-21 @ 19:22:18
URL: http://amandrus.blogg.se/
Postat av: asd

Du är galet snygg iaf! :)

2011-08-22 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: