>

Svar från frågestunden

lillesyrran
viiiiist älskar du mig massor även fast du hatar mig ?
och erkänn att du har någon slaks adhd ? (aa)
Svar :  alltid.  Ja, jag tror faktiskt det. Ska nog gå & göra en undersökning.


lillesyrran
vem tycker du är snyggast just nu ? ;)
Svar: Måste vara delad plats på Jonathan & Channing tatum !



cool
Hur grym är du i sängen?
Svar: to cool for u

Martin
varför är du så jävla cool?
hur länge har du och emiliea vart gifta?
hur lärde ni känna varandra?
hur har ni sex?
nej nu gick jag över gränsen
svar:  Antar att jag föddes så !
 runt fyra år !
I sexan när vi pluggade tyska ihop,
Bara kolla bilderna på facebook!

emiliea  
varför är så så snygg baby ? ;)
Svar: Man blir som man umgås älskling.

 


ante
vill du ha mig??:)<3
svar: alltså nej, tyvärr.



Kajsa
Gillar verrkligen din stil! Hur får du ditt hår så snyggt? :D<33
Svar: Nämen åh, tack :D
Jag plattar, tuperar men en tunn kam & använder dust it !

   

michelle
tack så mycket! desamma =)
ska väl slänga in en fråga eller två nu när jag ändå är här... hur lång är du? vad heter du i andranamn? :)
Svar:  trevligt!  Jag är 1.68, åh… måste jag berätta dom ? Så grymt fula, haha.


Nemanja
hur chill är jag? :S
svar:  typ chillmajster ?



amanda
 ([email protected])
OM du har druckit någon gång så vilken är din favorit dricka?? :)<3
Svar: Måste vara dom jag blandar själv till emiliea ! HAHA
Nejmen, typ rasberrylabla, nått jag drack med madde I turkiet!

 


Anonymos

är du singel nu ?l
Svar : yes, I am ! :D

 

 

Davve
Hur nice är inte jag? :S
Svar: typ as najs ?

 

hanna
hur många besökare har du dagligen?
Svar: Har inte haft bloggen så länge, men just nu ligger det på mellan  70-100



Emil
Vad är du BÄST på? :D
Svar: Haha, jag har inget jag är speciellt “bäst” på. hihi

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: