>

10 sanningar

  • Om någon har skrivit ut nått på Fb och ingen har "gillat" kommentaren måste jag göra det, för det ser så tomt ut och tråkigt ut.
  • Om jag inte tränar på en dag får jag panik och känner mig jätte tjock.
  • Jag älskar att gå till skolan på morgonen.
  • Jag äcklas av killar som har långa naglar.
  • Jag trivs med många runt omkring mig. 
  • Jag älskar killar med svart hår & tatueringar,speciellt på armarna ♥ ( och muskler )
  • Jag äcklas av folk som är bleka.
  • Jag dricker flera glas vatten varje timme, om jag är hemma.
  • Jag äger på att tapetsera !
    Jag drar alltid av täcket på dom jag sover med, i sömnen. haha

Sen så ville jag bara säga att jag saknar Sandra. Här är en gammal bild på oss. hihi

 

 

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sandrii

Hahaha flera år sen (A) Saknar dig med ju :(

2011-01-19 @ 22:43:12
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: