>

fix you

Godmorgon ?
Vart ingen skola för mig idag, mitt huvud skallade sig själv imorse, så jag har faktiskt pluggat lite svenska här hemma. Har även vart och handlat med mamma, och hämtat ut min jacka ♥ som jag ska visa er lite senare här i bloggen. Jag är nykär igen. hihoo.
Jag kan även meddela att mina att min frukost och lunch idag va en kamp emot att inte försöka spy. UÖH, va äckligt de va. Det smakade som lös och vattnig chokladpudding, mums ? Men de är bha att kämpa! Just nu håller jag på att äta en kiwi för att få bort den snuskiga smaken i munnen. Nu ska jag försöka få ordning på bloggen. Vi hörs senare !

Ooch för dig som undra hur de kom sig att Linda är singel, det är hon verkligen inte !
-
för det första är hon min fru, sen så har hon faktiskt en pojkvän!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Madde

Massa fin bild :)

2011-01-21 @ 14:18:05
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: