>

ilovemylifeandmywhife

Har inte så mycket att säga, iallafall inte som jag vill dela av mig med i bloggen, men en Emiliea & Madde skulle inte va helt fel att få skvallra allt för ! Åh, jag har inte vart såhär glad på länge, känns som inget kan göra mig arg, nånsin mer.. haha, Men de lär ju inte stämma. Mitt lov har mer eller midre spenderats med Linda. Vi har som vanligt gjort allt vi inte får göra, sprungit runt i stockholm, åkt exta mycket tunnelbana, gått på "konsert" ,  blivit uppraggade av grabbar som vi hade spanat in, fikat i 3 timmar ,  umgåts med gamla klasskompiar, (upptäckte hur mycket jag saknade dom) och en massa annat som inte skrivs ut i min blogg. ÅHÅ, vill aldrig att lovet ska ta slut, menmen. Idag har jag tillochmed läst en halv bok de ni ! Ska snart fortsätta läsa, har fastnat i den. Sen ska jag tvinga frugan att bada med mig ! Hoppas ni har det lika bra som mig ! Puss ♥

Har tyvärr inga bilder, blöhö.
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar di skolan? :P

2011-01-09 @ 10:49:17
Postat av: Madde

Åhh jag vill höra smaskigt skvaller 8D<3<3

2011-01-10 @ 10:13:30
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: