>

under tvåtusentio

Sagt nej till samlag: - japp !
Varit medvetslös: neje !
Hånglat med nån riktigt ful: öhm, ah.. haha.
Hånglat med fler än 50 pers: hehehe ja.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: men åh, ja...
Gjort något riktigt dumt: smart som jag är så lär jag väll ha gjort de !
Gjort något du verkligen ångrar: Nej, faktiskt inte !
Blivit full på ett släktkalas: nej :)
Varit full i skolan: haha.
Blivit portad ifrån en krog: nejnejnej
Varit otrogen: ja.
Slagit sönder en tv: halvt, om tappat räknas...
Önskat att du var det motsatta könet : nej men skulle vilja testa för en dag ! :o
Överdoserat: mat ?
Åkt ambulans: nej, de sköter syster så bra !
Gjort nåt olagligt: säkert.
Fått din mamma att gråta: nejeeeeeee
Slagit ner någon: massor, thaiboxarN juh.
Skämts över dina föräldrar: Nej.
Skämts över dig själv: nej, inte vad jag kommer på.
Ätit från en papperskorg: haha, va i helvete ?
Kissat ner dig av skratt: nära inpå !
Sagt jag älskar dig och menat det: säger de inte om jag inte menar de. 
Bråkat med din pojkvän/flickvän: har ingen ! ; )
Dricker du: hellst vatten, eller virablåtira <3
Vem är din bästa vän: Emiliea & Linda
Vad är du mest rädd för: ensamhet.
Vilka kläder sover du i: trosor.
Vart vill du gifta dig: ja, i smyg utomlands, hih.
Vad hatar du verkligen: sånna som säger en massa utan att hålla det.
Varit kär: kär å kär..
Är du ett hälsofreak: nu till sommarn så !
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?: nej.
Är du ensam nu: nej, klainer är här.
Vill du gifta dig: i smyg sa jag ju ?
Vill du ha barn: nej, fyfan. 
 
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Jag & voffsen
Såg dig gråta: åh gud, kommer inte ihåg ?
Fick dig att gråta: ingenaning ?
Du delade en drink med: emiliea såklart !
Du gick på bio med: linda,daniel å chrisse
Skällde på dig: mamma antagligen !
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: Nej
Köpt någonting: neheee
Varit sjuk: nej
Sjungit: haha, ja!
Saknat någon: frugan & majlo
Haft sex: nehedu.
 
JAG HAR:

Digitalkamera: jäpp
Telefon på rummet: Mobil?
Egen dator: 2
Könssjukdomar: ja, jag samlar <3 nej.
Husdjur: två voffsar
Bra kompisar: bästa
Tar du receptbelagda mediciner: Neje
Vem vill du fika med just nu: snaskemiliea
 
SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex?: ja.
Har du hånglat med någon av samma kön?: haha, ohja.
Har du träffat någon internetperson?: Ja.
När var din första kyss?: den riktiga var i åttan.
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: 22-23.
Och yngsta?: HEHEHEHE, tyst jennifer.
Hur många seriösa förhållanden har du haft?: ehm ett !
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?: 2.
Vad tycker du om kärlek?: beror på
Har du flashat/strippat nångång?: inte flashat iaf.
När kramade du någon sist?: igår.
Saknar du någon speciell person?: ja, hii.
Har du svårt för att bli kär?: ja, faktiskt.
När kysste/hånglade du med någon sist?: -
Ångrar du det?: nej
Är du singel?: Ja!
När fick du senast en komplimang?: idag.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: