>

magemagemage







- Jo självklart kan jag det. Här är några bilder jag tog förut för att se resultat senare!
Jag vill faktiskt inte ha "smalare" mage, för den är jag rätt nöjd med, den har nog aldrig varit dirketk tjock. Det ända jag skulle vilja minska är armarna och benen. Även få bort "kärlekshandtagen". Fast de finns inte så mycket kvar av dom, längre.
Bilden längst upp är tagen utan blixt och dom andra med blixt, därför ser dom annorlunda ut.
& ja, jag ska köpa ny navelpeircing, den är skit ful, jag vet. haha, men NÅN råkade ju ha sönder min andra..







Jag håller upp händerna därför ser du ut som jag spänner in magen.
Jag tror nog alla ser rätt smala ut från sidan men iaf !
- förlåt för att jag våldtar dina byxor victor...
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: