>

MIN HELG



Fredagen bjöd på krogrunda med Pella, på bussen dit träffade vi två brudar som vi hade förkrök på bussen med, sjukt kul, faktiskt! (bilderna åvan) Efter det de så träffade vi massa folk medans vi hängde på plattan för att försöka fråga efter vägen, allt är inte så lätt i vissa tillstånd.. haha. Men vi kom rätt tillslut där vi mötte upp grabbarna för hemmafest.







Tre bilder från igår när jag pella och fredrik hyrde lokalen vid mig. Det va jätte kul, och massa trevliga folk som kom. Nu håller jag och Emiliea på att planerar för fullt inför nästa ! mjau.
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är ditt vita linne ifrån?

2011-03-21 @ 09:48:06
Postat av: paulina

vart har du köpt ditt vita linne?

2011-03-21 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: