>

mister du en, står de tusen åter.



Jag är duktig på att uppdatera - nej.
men, har faktiskt inte så mycket tid kvar till bloggen. Har så mycket att göra på dagarna.
Så skönt att våren typ är här, man blir på sånt bra humör.
Just nu sitter vi och planerar morgondagen, utgång i storstaden med trevligt sällskap. Så kusinvitamin hör av dig om du är i stan imorgon!

Har fått lite frågor som jag tänkte svara på nu faktiskt!
Någon anonym undra vart jag vad och vart jag tränar, Jag gymmar på''Actic'' och går på yoga på torsdagar!
En annan fråga av en anonym var vart jag skulle peirca mig, Så när jag vågar så ska jag peirca bröstvårtan, måste bara vänta på att min peircare kommer hem!
Fick även en fråga om vad jag blekte tänderna med och produkten heter ''dentaworks'' och finns att beställa här !


Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Funkar dentaworks bra? är du nöjd med produkten? :) Tacksam för svar, Kram :)

2011-03-18 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: