>

15 saningar om dig själv

- Jag hatar gråa kallsonger.
- Jag har blivit halo-beroende.
- Jag älskar stärnhimmlen, kan sitta och kolla på den i evigheter.
- Jag & Emiliea kommer flytta ihop inom kort!
- Åker till Alanya om 63 dagar.
- Jag har hellst en bästa vän, än flera vänner.
- Killkompisar är bättre än tjejkompisar. Gäller dock inte Emiliea.
- utlänska killar är sååå mycket snyggare/bättre än svenska.
- Jag älskar bruna ögon och mörkt hår, men skulle själv aldrig kunna ha det.
- Jag och Emiliea flyttar utomlands om ca 2 år.
- Jag håller knappt något jag lovar mig själv.
- Hatar hemmakvällar.
- är sjukt social och blir lätt utråkad.
- Hatar att vara blek.
- Hade ett jobb i en dag, slutade dagen efter. haha.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: emiliea

men jag är väl lite malig av mig, eller så är det kanske för att vi är så lika :D

2011-10-20 @ 23:55:43
URL: http://emiliuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: