>

Bara för att jag har tråkigt och slut på idéer

namn -  Sanna
hemstad - sundsvall
högerhänt/vänsterhänt – högerhänt
värsta ovanor – äta när jag har tråkigt
stjärntecken – Kräfta
skostorlek - 36
är dina föräldrar skilda - ja
skor idag - svarta kilklackar
svagheter - godis
rädslor - Bli kvar i sverige
mål för året - hitta ett jobb, spara pengar sen åka till Alanya med Emiliea
mest använda fras på msn - använder knappt msn längre
det första du tänker på när du vaknar - Snart ringer Emiliea och skäller på mig.
bästa kännetecken - uhm

FAVORIT
färg - svart & turkos
mat - haha, typ allt.
sport – Daaaans
djur - pitbull
glass - isglass
affär -ingenaning
sallad – ost&skinka
skådespelare - har massor
låt - just nu. Från och med du.
nummer - 17
årstid - Sommar. tack.
parfym – nån röd, äppelformad (?) hah
kroppsdel på motsatta könet - Armar & magen

VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor - Jag har ingen idé
vem av dina vänner är mest lik dig – En blandning av Emiliea & Linda 
vem är mest högljudd - Fredrik (?)
vem får dig mest att skratta - Emiliea, mattias & Jakob
vem har du känt längst – Fredrik, mattias, jakob & min fru Linda.
vem är blygast - Ingen av mina vänner är speciellt blyga.
när grät du som mest - Idag i skolan när vi kolla på film.........
bästa känslan - Längtan
värsta känslan – besvikelse
vart vill du bo i framtiden – Bor i alanya om två år. I ett tag iallafall.
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara – Min vikt
hur länge tror du att du kommer leva - foreeeeeever

HAR DU NÅNSIN
varit kär – ja, fast aldrig länge.
blivit dissad – har jag säkert.
rymt hemifrån - nja
sovit utomhus - awesome!
gråtit i skolan - njae
spytt i skolan - haha, ja.
velat bli modell - Hade aldrig klarat kraven. haha.
gjort något dumt som du skrattar åt idag - allt för mycket.
sett en död människa – ja
druckit alkohol - haha, aaaaah
använt droger - nej.
ätit sushi - Ja, och de var det vidrigaste jag någonsin ätit.
retats - klart :)

DU
svär -
Inte så ofta
sjunger bra - haha,förjävligt.
duschar dagligen – japp
vill gå på högskola/universitet - nej.
vill gifta dig - nejnejnej !!
tror på dig själv – Det beror på vad.
kommer överens med dina föräldrar - toppen bra.
gillar åska - ja, ett tag iallafall.
spelar något instrument? - haha, har inte tålamod för det.
sover med gosedjur – Räknas min hund? så ja......
sjunger i duschen - Nej, fö jag vet hur bra det hörs genom väggarna. Stackars grannar

THIS OR THAT
pepsi/cola –
cola 
mc donald’s/burger king - inget hellt. Men donken isf.
singel/gruppdate – Singel
choklad/vanilj - Vanilj
jordgubbar/blåbär – jordgubbar
kött/veg. – kött
Tv/film - TV
gitarr/trummor - Gitarr
adidas/nike - adidis
kakor/paj - KAKOR

KAN DU
gå ner i splitt – snart
skriva med båda händerna - kan kan jag väll, frågan är bara hur de ser ut.
blåsa en bubbla – ja
rulla din tunga i en cirkel – nej
nudda näsan med tungan - nej, 
dansa - jarååå
äta vad du vill utan att oroa dig – nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade -
mamma
du pratade i telefon med - Emiliea
du msnade med - Emiliea
du kramade - fredrik
du skällde på - Emiliea för att hon rev hela mitt kök. hahaha

SENAST DU
skrattade – nyss
grät - Imorse i skolan, till filmen
filmen du såg - Den gröna milen
tuggade tuggummi - två timmar sedan ?
drog ett skämt - oj, brukar inte göra de. Inte många som förstår mina skämt förutom Emiliea
sjöng en sång – Nått till spotify kanske

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster -
grannar
lyssnar du på musik nu – ja
vad har du på dig – Tröja & trosor

RANDOM
vilket land/städer skulle du vilja besöka -
New yourk, aya napa, rhodos, afrika & massa mer. 
hur många kuddar sover du med - har åtta i sängen använder två.
dricker du mjölk - till oboy.
person du hatar mest - Måste nog vara programledaren i idol.
vilket är det värsta vädret - regn & blåst
lekte du med barbie som liten – nej

Mycket intressant osv.

 

Mitt gosedjur.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: